Popis
SPIRIT C2 M KachlovÝ akumulační krby s výsuvnými dvířky
- Elegantní fenomén s třístranným sklem, promyšlenými detaily, důrazem na celkový design a technické zpracování.
- Tím vytváří impozantní celek oslovující ty nejnáročnější zákazníky.
- Tělo krbu tvoří přesně spojené velkoformátové keramické kachle, které jsou ideálním materiálem pro efektivní přenos tepla.
-
Kachlové krby SPIRIT C1 se hodí i pro nízkoenergetické domy.
- Typ SPIRIT C2 M je osazen odnímatelnou plechovou římsou.
-
Mají výsuvná dvířka s přesným a lehkým chodem pojezdů SILENT LIFT. Spalovací komora je vyložena šamotovými tvarovkami, ve standardním provedení bez roštu s možností změny na variantu s roštem.
-
Pro optimalizaci procesu hoření byl ve vrchní části spalovací komory přiveden terciární vzduch.
-
Inovativní systém vedení spalin DOUBLE SPIN zvyšuje celkovou účinnost krbu.
-
Výstup spalin je standardně možný horním nebo zadním odvodem.
-
Díky sekundárnímu přívodu vzduchu na vnitřní plochu skla dvířek se účinně zabraňuje usazování nečistot.
-
Čistému pohledu na oheň tak nic nebrání.
-
Regulace primárního a sekundárního přívodu vzduchu se řídí jediným ovládacím prvkem.
-
Dostatečný přísun vzduchu pro optimální spalování zabezpečuje systém CPV – centrální přívod vzduchu z exteriéru.
-
Krb lze vybavit akumulačními tvarovkami, které akumulují teplenou energii a poté ji předávají zpět do místnosti, a to ještě i několik hodin po skončení hoření.
-
Odstínění zadního pláště umožňuje krb umístit přímo ke stěně.
- Typ SPIRIT C2 M je osazen odnímatelnou plechovou římsou.
Barvy glazur za příplatek
Barvy glazur bez příplatku
Hmotnost (kg) | 319 |
Hloubka (mm) | 532 |
Šířka (mm) | 834 |
Výška (mm) | 1703 |
Provozní tah (Pa) | 11 |
Průměrná spotřeba dřeva (kg/h) | 2,2 |
Jmenovitý vákon ( kW ) | 5,7 |
Průměr centr. přív. vzduchu (CPV) | 125 |
Průměr kouřového hrdla | 150 |
Průměr kouřového hrdla (mm) | 150 |
Průměr kouřovodu roury (mm) | 150 |
regulovaný výkon ( kW ) | 3,9-10,1 |
účinnost spalování ( % ) | 82,8 |
výška osy zadního odvodu spalin ( mm ) | 1320/1370 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.